יום ראשון, 11 בינואר 2009

סמארט קלאב - על השירות של המועדון

כחבר מועדון של סמארט קלאב לא יוצא לי הרבה לדבר עם נציגי שירות הלקוחות.
הכל בדרך כלל ממש מתקתק, בלי שגיאות במילוי (הרי בסופו של דבר לא אנשים ממלאים את הטפסים אלה המחשב) בלי לשכוח את מועד ההגרלה, בלי לשכוח לבדוק אם מיליתי. בלי שהספח יאבד - הכל פשוט דרך האינטרנט.
מעבר ליתרונות הברורים של מילוי אוטומטי מבלי לצאת מהבית התחשק לי לאחרונה להתקשר ולדבר עם נציגה נחמדה.
אני לא יודע אילו סדנאות נציגי החברה עוברים אבל ברור כי מצוינות בשירות זה המודל שלהם - שירות אמין - אין דבר כזה לומר שבדקו ולא בדקו - גם אם הדברים מתעכבים אני יודע שלא ימסרו לי תשובה ללא בדיקה מקיפה. הזמן ותשומת הלב המוקדשים לכל לקוח הוא כפי שהלקוח ירצה שיהיה. לא ינסו לסיים את השיחה כי ארוחת הצהריים מחכה או כי המוקד עמוס, יתנו לכם את תשומת הלב הראויה. בימים בהם כל מועדון לקוחות מעדיף לקצץ בכח אדם וללחוץ את הנציגים עד הסוף רק על מנת שיספיקו "לטפל" בעוד ועוד לקוחות בלתי מרוצים במועדון סמארט קלאב בוחנים את דרישות העומס במערכת שליטה ובקרה ממוחשבת של המוקד ויעשו הכל על מנת שאחרון הלקוחות יצא תמיד מרוצה.