יום שישי, 31 באוגוסט 2012

זכיות טוטו בחודש אוגוסט 2012

אוגוסט 2012 התחיל יפה במשחקי הטוטו, ובשבוע השני של החודש היה לנו סוף סוף זוכה מאושר במשחק הטוטו 16, אחרי כמה חודשים טובים בלי בינגו אחד. ועוד במשחקים אשר כוללים ליגות מברזיל, צפון אמריקה ושווייץ. בנאדם, מאיפה הצלחת להשיג את התוצאות האלה? יש לך דיבור עם היושב במרומים?

אנחנו יושבים ומסתכלים על הנתונים ושואלים: למה דווקא עכשיו? לא יכולת לחכות עוד שבוע שבועיים, מקסימום חודש – כשהפרסים היו קצת יותר גדולים? שלושה מיליון. רק שלושה מיליון. סתם נו, צוחקים!

כל הכבוד על הזכייה הזו, שהיא אחת הקשות מבין כל משחקי הטוטו. לא בדקנו זאת באופן מדויק, אבל ללא ספק קשה יותר לזכות בפרס הראשון במהלך הפגרה. אז רק שתי מילים שיבטאו את הכול: מזל טוב!

אבל המשך החודש היה משמח פחות: שלושה טפסי טוטו 16 מאז הזכייה הגדולה לא הביאו לנו אפילו זוכה אחד, ואנחנו לא מדברים רק על הפרס הראשון - גם בפרס השני לא היו זוכים. לא קל להיות מנחש טוטו, הא?

גם זוכים בפרס הראשון גם ביתר משחקי הטוטו לא היו לנו, כשהמנחש שגרף את הפרס הגבוה ביותר היה מנחש יחיד בפרס השני בטוטו מיליונר לקראת סוף אוגוסט, שלקח הביתה מעל 16 אלף ש"ח. תראו מה זה: כנראה שהתרגלנו לטוב אם אנחנו מרגישים רע עם זכייה של 'רק' 16 אלף ש"ח. הלוואי על כל אחד ואחד מכם, קוראים יקרים. יאללה, לכו למלא טופס.