יום רביעי, 10 במרץ 2010

משתלם לי להיות מנוי במועדון הלקוחות של טוטוקארד


טוטוקארד, שירות חכם מבית קבוצת סמארט קלאב שכבר הפך לשם דבר בתחום הטוטו. מה תכליתו? מדוע נחשב טוטוקארד לשירות חכם? ומי הם המרוויחים הגדולים?, כל אלו ועוד בשורות הבאות.




מי מאיתנו לא מכיר את כל אותם פרלמנטים של בתי הקפה? אותן קבוצות של ממלאי טוטו, בדרך כלל אלו הם אוהדי כדורגל, המתכנסים מדי חמישי בערב בסמוך לתחנות הטוטו השכונתיות ומתווכחים על סיכויי הזכייה של קבוצות הכדורגל, בארץ ובאירופה. אולם נשאלת השאלה, האם פרלמנטי בתי הקפה מתווכחים ובוכים או מתווכחים וזוכים ?. ובכן, על פי רוב, הם מתווכחים ובסופו של דבר – בוכים. אחת הסיבות לכך היא העובדה שבתוך השקלולים שלהם במילוי הטורים נכנסים אלמנטים רגשיים כגון אהדה לשחקן כדורגל, הערצה של קבוצת כדורגל מגיל קטן ללא כל קשר להצלחותיה וכיוצא באלו. גורמים רגשיים אלו למעשה מפריעים להעריך נכוחה את סיכויי הקבוצות לנצח. מה הפתרון ? סמארט קלאב!