יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

סוגי משחקי ווינר

תעשיית ההימורים בספורט מתנהלת תחת פיקוחו של מפעל הפיס בישראל. הימורי הספורט בתחומי הכדורגל והכדורסל נעשים במסגרת משחקי הטוטו. שנים רבות ניתן היה להמר רק על תוצאת המשחק הסופית, אך כיום יש מגוון של משחקי ווינר.

במשחקים אלו, על סוגיהם השונים, ניתן להמר על הרבה מעבר לתוצאת המשחקים הסופית. בין היתר ניתן להמר על סטטיסטיקות במשחק, על החלטות השופטים, הצלחת השחקנים, תוצאת המחצית ועוד מגוון אפשרויות.

הימורים בספורט הם חלק בלתי נפרד מעולמם של אוהדי הספורט ובעיקר אוהדי הכדורגל והכדורסל. חלק גדול מחוויית המשחק של האוהדים הוא הניסיון לחזות מה תהיה תוצאת המשחק. האם יצליחו המאמנים לנטרל את שחקני המפתח של הקבוצה היריבה? מי תהיה הקבוצה המנצחת? ומה תהיה התוצאה?

אוהדי ספורט בישראל ובכל רחבי העולם חיים ונושמים ספורט. הם מכירים את סטטיסטיקת הקליעה של כל שחקן, נקודות התורפה ונקודות החוזק. המון פעמים אוהדים יכולים לצפות מראש מי תהיה המנצחת על פי הישגי הקבוצה הקודמים. הם יודעים מתי מדובר בקרב ענקים ומתי מדובר בניצחון בטוח לקבוצה חזקה יותר.

מה צריך לדעת בכדי להצליח בווינר?

ווינר מיועד לאנשים בעלי ידע נרחב ומעמיק בספורט, אנשים שמכירים את כל הקבוצות בליגה, מכירים את השחקנים ומסוגלים לחזות בצורה סבירה את תוצאות המשחקים על פי הנתונים בשטח. עבור אדם שמבין בספורט ומכיר את הליגה, משחק הווינר הוא לא אוסף ניחושים באוויר.

עבור אדם שמבין, מדובר בניחוש מחושב בעל סבירות מאוד גבוהה להצלחה. אדם שמבין בספורט בארץ יוכל לסמן מראש ניצחון למכבי תל אביב בכדורסל על פני קבוצות קטנות יותר, הוא יוכל אף לחזות את הפרשי התוצאות ולנחש מי תהיה הקבוצה המובילה במחצית.

ווינר – סיכוי גדול יותר לניחוש נכון

יש הבדל גדול בין הימורי ספורט לבין הימורים כלליים כמו לוטו וכרטיסי חיש-גד. אדם שמשתתף במשחקי לוטו לא יכול להשתמש בידע קודם שלו בתחום בכדי להגדיל את הסיכוי שלו לזכות בפרס. הניחוש הוא אקראי לחלוטין.

אוהד ספורט יכול לנחש ניחוש מושכל כשהוא ממלא כרטיס ווינר. כמובן שתוצאות משחקי הספורט אינן ידועות מראש ותמיד ישנה אפשרות להפתעות ופציעות, אך ההימורים בספורט נחשבים בטוחים ורווחיים יותר מאשר ההימורים בלוטו.

סוגי הימורים ייחודיים למשחקי ווינר

הימורי הספורט פותחים בפנינו אפשרויות רבות להימורים פרט להימור על תוצאת המשחק הסופית. ריבוי אפשרויות הימור משמעו הרבה יותר אפשרויות לזכייה ומספר רב של זוכים בכל משחק. בין אפשרויות המשחק החדשות ניתן למצוא משחקים כמו ווינר אנדר אובר, ווינר קרנות, ומשחק בשם ווינר מחצית. ההימור הקלאסי על תוצאת המשחק נקרא ווינר קבוצה מנצחת .

ווינר אנדר אובר הוא ניסיון לנחש את מספר הנקודות שייקלעו במהלך משחק כדורסל. ווינר קרנות הוא ניסיון לניחוש מספר הקרנות שיקבע לזכותה של כל קבוצה במהלך משחק כדורגל. ווינר מחצית הוא ניסיון לנחש את תוצאת המחצית במשחק. פרט לשלושת סוגי ההימורים הללו, מציעים משחקי ווינר סוגים נוספים של משחקי הימורים מעניינים לאוהדי הספורט, משחקים שמוסיפים עוד יותר אקשן לחוויית המשחק והופכים את הצפייה במשחקים למעניינת יותר, מותחת יותר, ולא פעם גם רווחית.