יום חמישי, 10 במאי 2012

חדשות ווינר וטוטו

טוטו
ביום ראשון ה-29 באפריל הושלמו שלושה מבין ארבעת משחקי הטוטו-ווינר העיקריים: ווינר 16, ווינר מחצית ומיליונר. לצערנו, למרות שהחלטנו להגדיל את רוחב היריעה ואת כמות המשחקים שבהם אנחנו מתמקדים, גם בשבוע זה פשוט לא עבד – אין לנו פרס ראשון. גם התקווה האחרונה שעוד נותרה, בדמות משחק הווינר העולמי שהתקיים ביום שלישי, לא הגיעה הישועה. איש לא ניחש את הפרס הראשון באף אחד מארבעת משחקי הטוטו.

במה נותר לנו להתנחם? בחמישה זוכים בפרס השני בווינר 16, שזכו כל אחד ב-149 אלף שקלים וקצת יותר מזה. גם בזוכה אחד תמים במשחק המיליונר (טוטו תיקו לשעבר), שגרף לכיסו סכום יפה של 21 אלף שקלים. לא צריך יותר מזה, נכון?

ווינר
כדי לא לתת לאף אחד להרגיש רע, גם במשחקי הווינר ביג של השבוע האחרון באפריל לא נרשם אף זוכה. אולי זה בגלל ההפסד המפתיע של ליברפול בפולהאם (ניצחון היסטורי, ראשון אי פעם של פולהאם בליברפול), או בגלל התיקו של המוליכה הצרפתית, מונפלייה מול אביאן ביום שלישי. כל זאת למרות שביום שני היו שני ניצחונות לא בלתי צפויים, של מנצ'סטר סיטי בדרבי על היונייטד, ושל מכבי תל אביב על מכבי נתניה – אבל זה לא עזר למנחשים.

בווינר ליין כדאי מאוד לשים לב לנתון מאוד מאוד מפתיע, עליו יכלו המנחשים לשים את כספם ולזכות בגדול: למי יהיו יותר קרנות במשחק הדרבי של מנצ'סטר. באופן מפתיע, הסיכום הגיע לתיקו בקרנות, 8:8 אם אתם ממש רוצים לדעת – שזיכה את המנחשים נכונה, שימו לב, בפרס של פי 7.60 מההשקעה שלהם. גדול!