יום רביעי, 28 במרץ 2012

חדשות לוטו, טוטו, ווינר


לוטו

בשבוע האחרון לא נרשמו זוכים בפרס הראשון בלוטו, ובכך, למעשה, עבר לו כל חודש מרץ עם זוכה אחד, אשר עלה בגורל בהגרלה הראשונה של החודש. הזוכה הוא קשיש שנמצא כבר עמוק בעשור התשיעי לחייו, וגרף לכיסו סכום נפלא של 13 מיליון שקלים (אותם הבטיח לחלק לנכדים).


ההגרלה האחרונה לשבוע זה התקיימה ב-17 במרץ, מוצאי שבת, ואלו המספרים שעלו בגורל: 30, 29, 23, 14, 4, 1 והמספר הנוסף: 7.


נתון מעניין נוסף לגבי החודש האחרון מתייחס לכמות הפרסים שחולקו באופן כללי על ידי מפעל הפיס: יותר מ-45 מיליון שקלים וחצי. אז גם אם לא זכה איש בפרס הראשון, יש לא מעט אנשים שמחים גם אחרי ההגרלה האחרונה של החודש.


טוטו

כבר 17 שבועות אין לנו זוכה בפרס הראשון בטוטו, ועל פי כל הסימנים זה לא הולך להשתנות. הרי גם בשבוע האחרון לא היה לנו מנחש של 16 תוצאות, ואפילו לא של 15. ללא ספק, אחד המשחקים שתפס רבים מהמנחשים לא מוכנים הוא המשחק בין מכבי נתניה למכבי תל אביב, שהסתיים בתוצאה המוחצת 0-3 לנתניה – תוצאה שבוודאי הייתה קשה לניחוש גם עבור המשתתפים במשחקי הווינר ליין.

במחזור הבא בישראל אנחנו נכנסים לשלב הפלייאוף, כאשר הליגה תחולק לשתי טבלאות פנימיות. מדובר כאן במאבקים ראש בראש על הירידה ועל המקומות המובילים לאירופה (זהות האלופה תקבל אישור רשמי בקרוב, וזו תהיה קריית שמונה). אם כן, השבועות הבאים צפויים להיות קשים לא פחות עבור מנחשי הטוטו והווינר.